Onderhoud Ouderportaal Konnect
Sinds 1/01/2023 is je gebruikersnaam je e-mail adres in plaats van je klantnummer. Het kan voorkomen dat nog niet alles compleet is in het Ouderportaal Konnect zoals facturen die kunnen ontbreken, of dagen die je niet kan aanvragen. We doen ons best om deze problemen zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak. Wil je een storing in Konnect melden, stuur dan een printscreen naar klantenservice@partou.nl.
Zelf regelen
Wist je dat je veel zelf kan regelen? Hier kan je bijvoorbeeld je overeenkomst wijzigen of uitstel van betaling regelen. Je kunt het antwoord op de meest gestelde vragen hier vinden.
Klantenservice en openingstijden
Kom je er niet zelf uit, neem dan contact op met de klantenservice via telefoonnummer 088 235 75 00. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 13:00 uur. Chat en mail beantwoorden we tot 17.30
Weekenden en nationale feestdagen
In de weekenden en op de nationaal erkende Nederlandse feestdagen zijn we even niet bereikbaar. Onze chatbot Robin is altijd aan het werk. Kom je er met Robin niet uit, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.
Klachten
Als je een klacht hebt dan lossen we deze graag voor je op. Vul in dat geval ons klachtenformulier in.
Complimenten, suggesties en tips
Als je een compliment, suggestie en/of tip voor ons hebt dan horen we dat ook graag. Vul in dat geval ons contactformulier in.
Werken bij
Ben je op zoek naar een leuke baan in de kinderopvang? Kijk dan op onze werken bij website. Hier vind je de actuele vacatures en krijg je een goed beeld van waarom werken bij ons zo leuk is.